Katerina Gryvul ur. 1.11.1993 w rejonie Lwowa. W 2016 ukończyła studia skrzypcowe i rozpoczęłą studia z kompozycji w Akademii Muzycznej im. Mykoli Łysenki we Lwowie w klasie kompozycji i muzyki elektroakustycznej Ostapa Manulyaka. Jej muzyką była grana na festiwalu festiwalach: VI Międzynarodowa Klasa Mistrzowska Muzyki Nowej COURSE (Lwów, 2017), międzynarodowy festiwal muzyki elektroakustycznej Vox Electronica (Lwów, 2017), KCMD – kijowska klasa mistrzowska współczesnej kompozycji elektroakustycznej (Kijów, 2017), kijowska klasa mistrzowska kompozycji współczesnej (Kijów, 2017), Międzynarodowy Festiwal Kompozytorów Krakowskich (Kraków, 2018), 24. Festiwal Muzyki Współczesnej Kontrasty (Lwów, 2018), 48. Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej „Poznańska Wiosna Muzyczna” (Poznań, 2019). W 2018 roku była stypendystką programu Gaude Poloniea narodowego Centrum Kultury / Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Polsce i pracowała pod kierunkiem dr Marcina Strzeleckiego. W 2018 roku studiuje kompozycję pod kierunkiem prof. Marka Chołoniewskiego w ramach programu Erasmus +.
dzień, który mógł istnieć – utwór na nagrania terenowe Krakowa, orkiestrę kameralną, perkusję, elektronikę i wideo będący finałowym projektem rezydencji w ramach programu Gaude Polonia Narodowego Centrum Kultury / Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego realizowanego w Studio Muzyki Elektroakustycznej Akademii Muzycznej w Krakowie w 2018 roku. Dwa miasta, dwie różne historie. Kraków – Warszawa, Lwów – Donieck. Nigdy nie wiesz co mogłoby się wydarzyć, Nie wiesz nigdy.
Kateryna Gryvul (1.11.1993)
Kateryna was born in the Lviv region, Ukraine. In 2016 she has graduated violin faculty and start study at composing faculty of Mykola Lysenko Lviv State Academy of Music (studied composition and electronic music with Ostap Manulyak).
Her pieces were performed at such festivals: VI International New Music Master-classes COURSE (Lviv, 2017), International festival of electroacoustic music «VOX ELECTRONICA» (Lviv, 2017), KCMD- Kyiv electroacoustic contemporary composition music masterclasses (Kyiv, 2017), Kyiv contemporary composition music masterclasses (Kyiv, 2017),The International Festival of Kraków Composers (Kraków, 2018), 24th CONTRASTS International Festival of Contemporary Music (Lviv, 2018), 48th International Festival of Contemporary music “Poznanska Wiosna Muzyczna” (Poznan, 2019).
In 2018 she became a participant in the Gaude Polonia (scholarship of the Ministry of Culture and National Heritage of the Republic of Poland). She was studying electronic and electroacustic composition in Academy of Music in Kraków with dr Marcin Strzelecki.
In 2019 she became an ERASMUS + student (composition) in Academy of Music in Kraków with prof. Marek Chołoniewski.
a day that could have existed – piece for field recording of Krakow, chamber orchestra, percussion, electronic and video which was represented as a final project on Gaude Polonia ( Scholarship Programme organized by the Polish Ministry of Culture and National Heritage), realized at Studio of Electroacoustic Music at the Academy of Music in Krakow in 2018. Two cities, two different stories. Kraków – Warsaw, Lviv – Donetsk. You never know what could be happened. You never know.